VIAC-DŇOVÁ KONFERENCIA
Rozsiahla agenda, dlhý a špecifický program náročná organizácia už nemusí byť Vašou nočnou morou. Profesionálny tím našich pracovníkov to všetko pripraví podľa Vašich požiadaviek, požadovanej kvalite a rozpočte, pričom nezabudne na žiadny detail, vrátane incentívneho programu, ktorý odľahčí a odpúta pozornosť od náročného profesionálneho diania počas samotnej konferencie.
Prehľad základných služieb pre 3-dňovú konferenciu v Bratislave:
- prenájom konferenčných priestorov vrátane profesionálnej LED projekcie a ozvučenia,
- transfery pre účastníkov konferencie počas 3-dňového programu,
- obed formou bufetu pre účastníkov konferencie,
- 2x „coffee break“ pre všetkých účastníkov konferencie,
- online registračný systém Kolibrík,
- personál: hostesky, video technici, audio technici, koordinátori, manažment, moderátor, prvá pomoc,
- registračný pult s menovkami, programovými brožúrami a darčekmi pre účastníkov,
- branding konferencie: „roll-up bannery, reklamné steny, vlajky, postery,
- zabezpečenie sponzorov a partnerov z príbuzných odvetví,
- zabezpečenie doplnkových účinkujúcich,
- ubytovanie pre hostí a účastníkov konferencie, prípadne tvorba portfólia ubytovacích zariadení so zvýhodnenými cenami pre účastníkov konferencie,
- program pre prvý večer: vyhliadková jazda unikátnym vozidlom Prešporáčik® Oldtimer s výkladom profesionálneho sprievodcu, krátkou pešou prehliadkou historického centra a ochutnávkou vín v Národnom salóne vín,
- Program pre druhý večer: plavba na rýchlostných člnoch v centre Bratislavy s ukončením plavby pri reštaurácií priamo na rieke Dunaj s následnou tradičnou slovenskou večerou a krátkym kultúrnym programom.
Program konferencie je možné prispôsobiť tak, aby najvhodnejšie spĺňal požiadavky Vašej agendy a rovnako večerné incentívne programy je možné prispôsobiť aktuálnemu počasiu počas realizácie konferencie, profilu Vašich hostí a účastníkov. V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať a dohodnúť si osobné stretnutie s našimi odborníkmi na konferencie.